
Οι δράσεις του προγράμματος BRIDGES, που σχεδίασαν και διοργάνωσαν για τους ίδιους οι μαθητές και οι μαθήτριες του 12ου ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, συνεχίζονται με τη στήριξη της ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ. Ανάμεσα σε διάφορες ενδιαφέρουσες δραστηριότητες, τα παιδιά επέλεξαν και τη φωτογραφία. Στην πρώτη συνάντηση της ομάδας φωτογραφίας οι συμμετέχοντες/ουσες πήραν τις βασικές θεωρητικές γνώσεις και εξασκήθηκαν στην πρακτική εφαρμογή του να μπορούν να χειρίζονται επαγγελματικό εξοπλισμό. Το πρώτο μάθημα πραγματοποιήθηκε στην Άνω Πόλη στα Κάστρα, έναν χώρο ιστορικής και αρχαιολογικής σημασίας που τα μισά από τα μέλη της ομάδας επισκέπτονταν για πρώτη φορά, και τα άλλα μέλη είχαν πολύ καιρό να επισκεφθούν.
Κάθε εβδομάδα η ομάδα φωτογραφίας θα εκπαιδεύεται σε έναν εξωτερικό χώρο αποθανατίζοντας την πόλη της Θεσσαλονίκης. Στις φωτογραφίες τους μπορεί κάποιος να δει τη δική τους προσωπική ματιά για την πόλη, το πώς αποτυπώνεται στο βλέμμα τους η Θεσσαλονίκη, τι είναι αυτό που τους κάνει εντύπωση. Σε κάθε μάθημα φωτογραφίας, εκτός από λήψεις και δοκιμές σε διάφορα σημεία της πόλης, ακολουθεί παρουσίαση, ιστορική αναφορά και πληροφορίες για το κάθε σημείο που επισκέπτονται τα παιδιά και αποφασίζουν να το φωτογραφίσουν.
Μέσα από αυτή τη διαδικασία, εκτός από τη γνωριμία και την εξοικείωση με τη ζωή στην πόλη, τα παιδιά μαθαίνουν και την ιστορία της με ένα τρόπο διασκεδαστικό και διαδραστικό, έξω από την σχολική αίθουσα. Επιπλέον, μέσα από τη συνεργασία στο μάθημα της φωτογραφίας, η ομάδα, που αποτελείται από παιδιά Ελληνικής καταγωγής και από παιδιά πρόσφυγες και μετανάστες από Μπαγκλαντές, Αφρική, Αλβανία, Ρωσία αναπτύσσει σχέσεις και δεσμούς έξω και μέσα στον χώρο του σχολείου όπου καθημερινά συνυπάρχουν.
Στο έργο BRIDGES φτιάχνουμε γέφυρες επικοινωνίας και γκρεμίζουμε προκαταλήψεις, στιγματισμό και ρατσισμό.
Αποφασίζουμε, σχεδιάζουμε, προχωράμε Μαζί.
Γίνε κι εσύ μέρος της δράσης!!!
#bridgeseu #migration #migrationEU #EUandME #integration #inclusion #community #LocalMigrants #codesign #dialogue #inclusivecommunities #antigone #usb #12epal #epal
